Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) a anuntat anul financiar 2017, in care numai fermierii au primit sume de bani in valoare totală de 1,73 miliarde de euro, la fel ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Un grup de tineri pasionati dintr-o localitate din Alba dovedesc cat de importanta este ambitia si spiritul intreprinzator pentru succesul unei afaceri . Despre ce e afacerea? legumicultura. Printre ei ...
Citește mai mult
AVINCIS
OSTROVIT UN SPECTACOL AL ANOTIMPULUI: VREMEA CULESULUI LA OSTROV La Ostrov, vremea culesului este un spectacol. Tăcut. Și nu unul cu public, în afara protagoniștilor, adică a culegătorilor; și a ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

SONIMPEX TOPOLOVENI

nufarm.ro

 

degustari_San_Francisco_s

SONIMPEX TOPOLOVENI

 

  • Magiun de prune Topoloveni.
  • Dulcețuri Topoloveana din fructe, legume și petale de flori.
  • Zacuscă de legume Topoloveana.
  • Pastă de roșii Topoloveana
  • Toate produsele sunt 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără E-uri, fără conservanți, fără gluten
Din topos a devenit logos. Adică brand. TOPOLOVENII înseamnă acum bunătăţuri. Mai întai magiun. Apoi dulceaţă, zacuscă şi pastă de roşii. Înseamnă o grijă anume pentru ce faci. Se simte, când deschizi, de pildă, un borcan cu magiun, care are mirosul de autentic, de vatră, de la mama de acasă. Dar simţi/ştii că nu se poate ceva mai sus. Că nu exis­tă, aici, comercial. Şi produs de serie. Dife­renţa tocmai aici este. Ceea ce făcea bunica/ mama era un produs unic. Ei bine, nu chiar unic, ci trei, patru, cinci, eu ştiu, hai zece „piese”. Poate douăzeci de borcane bine am­balate, din care, ehei, mai dădea şi nepoţilor. Fiicelor. Fiilor. Ca să ducă meşte­şu­gul mai departe. Fiecare borcan era pre­ţios. Pe el scria de mână, cu pixul, cu cre­ionul (chimic). Simţi, când te împrieteneşti cu produsul, că e NEC PLUS ULTRA. Pe urmă îi cunoşti pe oameni: pe doamna Bibiana Stanciulov. Şi vezi/te convingi că esenţial este să foloseşti produsul, cum se spune în marketing. Şi constaţi că nu te plictiseşti, nici după al treilea, nici după al cincilea borcan. Că, orice s-ar spune, la lucrurile cu adevărat bune, pofta chiar vine mâncând.
Profil de companie:
SONIMPEX TOPOLOVENI
Istoric
Fabrica de magiun de la Topoloveni are o istorie considerabilă: a fost înființată în 1914 și a fost prima fabrică de acest gen din țară, cunoscută sub denumirea de ”Coo­pera­tiva din Topoloveni ”unde se producea magiun din prune și din alte fructe.
Până la preluarea prin cumpărare în 2001 de către societatea comercială Sonimpex Serv Com, fabrica de magiun a avut livrat anual cantități de producție importante atât pentru piața internă, cât și pentru cea externă.
Începând cu anul 2001, fabrica a fost re­pusă în funcțiune în condiții tehnologice adaptate standardelor internaționale, ceea ce a determinat un progres în ce pri­vește calitatea produselor și recunoașterea națională și internațională a acestei calități. Datorită cererii pieței europene, în perioada 2001-2008, producția anuală (aproximativ 150 tone) a fost dedicată unui singur pro­dus: Magiunul de prune Topoloveni, expor­tat în proporție de 100% în vrac. Din 2008, pentru o valorificare superioară a produsu­lui, compania a luat decizia de a stopa co­mercializarea la vrac și de a-l oferi con­suma- torilor îmbuteliat sub brand propriu. Aceas­tă decizie a permis obținerea celor mai pre­stigioase premii internaționale pentru cali­- ta­te și înregistrarea ca produs cu Indicație Geografică Protejată la nivel european.
Cele mai importante momente din istoria recentă a companiei:
2002
– dis­tincția ”Marca de Aur” acordată Magiunului de prune Topoloveni de către Uniunea Ge­nerală a Industriaşilor din România – (UGIR);
2003
– exportul magiunului de prune Topolo­veni a crescut de la 20 de tone la 180 tone;
2004
– înregistrarea Magiunului de prune Topoloveni ca ”produs tradiţional românesc” în baza de date a Ministerului Agri­culturii;
2008
– aplicația pentru obţinerea Indicaţiei Geografice Protejate (IGP) pen­tru Magiu­nul de prune Topoloveni şi renun­țarea la ex­porturile în vrac în favoarea îmbu­telierii în borcane, în principal pentru piaţa românească;
– compania SONIMPEX TOPOLOVENI obține Codul de Operator NATO, în urma testării produsului Magiun de prune Topoloveni în cadrul Laboratoarelor Ministerului Apărării Naţionale;
– obținerea certificatului LAREX pentru Magiunul de prune Topoloveni (LAREX Laboratories este un organism de certificare și testare naţională din România, care fun­cționează în subordinea Oficiului pentru Protecția Consumatorului). Acesta atestă că Magiunul de prune Topoloveni este ”un pro­dus natural, fără adaos de zahăr, conser­vanţi şi aditivi alimentari, recomandat pentru diabetici”.
2009
– Februarie 2009 – obținerea protecţiei naţionale pentru Magiunului de prune Topoloveni din partea Oficiului Ministerului Agriculturii, fiind primul produs românesc care obţine această protecţie, fapt dovedit de numărul de înmatriculare 1;
2010
– listarea Magiunului de prune Topoloveni în cele mai mari lanțuri de retail din România;
– compania SONIMPEX TOPOLOVENI devine furnizor oficial al Casei Regale a României pentru produsul Magiun de prune Topoloveni;
– Magiunul de prune Topoloveni a obținut prima sa distincție Superior Taste Award din partea Institutului Internațional pentru Gust și Calitate de la Bruxelles. Această realizare confirmă că pe lângă calitățile nutriționale deosebite, Magiunul de prune Topoloveni este un produs foarte gustos.
– compania obține distincția ”Made in România” oferit de Banca Comercială Română (cea mai mare bancă din România) și trofeul ”Zece pentru România” din partea unui radiodifuzor român, ”Realitatea TV”;
– compania își diversifică producția și înregistrează la Oficiul de Stat pentru Mărci (OSIM) marca ”Topoloveana” pentru dulcețurile fără zahăr adăugat și fără conservanți.
2011
– obținerea distincției ”Practici de afaceri durabile” (Sustainable Business Practices), oferită de revista Business Review;
– 8 aprilie 2011, Comisia Europeană acordă Magiunului de prune Topoloveni certificarea de Indicaţie Geografică Protejată, prima certificare de acest fel acordată unui produs tradiţional românesc.
Specialitatea românească este acum una dintre cele peste 1000 de denumiri de produse protejate, în conformitate cu legislaţia de protecţie a indicaţiilor geografice, denumirilor de origine şi a specialităţilor tradiţionale”se menționează în declaraţia oficială a Comisiei. Publicarea brandului ”Magiun de prune Topoloveni” în Jurnalul Oficial al U.E. reprezintă o recunoaștere a autenticității, a tradiției, a istoriei, a reputației și a excepționalelor calități ale produsului, plasându-l în categoria premium a dulcețurilor din fructe.
– Mai 2011 – Magiunul de prune Topoloveni – ambasador al bunului gust românesc: ca urmare a unui protocol semnat de companie cu Ministerul Dezvoltării Regio­nale și Turismului, pe eticheta Magiunului de prune Topoloveni va fi promovat timp de 1 an, brandul turistic al României;
– 26 mai 2011 – două noi distincții Superior Taste Award pentru Magiunul de prune Topoloveni și – în premieră – pentru Dulceața de cireșe negre ”Topoloveana” fără zahăr adăugat și fără conservanți;
– 27 octombrie 2011 – compania SONIMPEX TOPOLOVENI primește din partea MS Regele Mihai I al României al doilea titlu de ”Furnizor al Casei Regale a României”, de această dată pentru Dulcețurile ”Topoloveana” din fructe, fără zahăr adăugat și fără aditivi sau conser­vanți și pentru Zacusca ”Topoloveana” fără adi­tivi alimentari și fără conservanți. Astfel, toate produsele noastre se află pe masa Familiei Regale a României, ca semn al recunoașterii calităților lor nutriționale deosebite;
2012
– Ianuarie 2012 – produsele companiei au primit din partea Centrului Naţional de Teste Comparative certificarea ”Atestarea Calității” – un element în plus de distingere a înaltei calități dintre celelalte produse aflate pe rafturile magazinelor, iar Magiunului de prune Topoloveni i se confirmă calitatea de produs tradițional recomandat de către Asociația BIO ROMÂNIA, primind logo-ul ”Produs tradițional recomandat de BIO ROMÂNIA” ce este inserat pe eticheta produsului.
– Mai 2012 – trei dulcețuri din gama Topoloveana primesc trei distincții ”Superior Taste Award” din partea Institutului Internațional de Gust și Calitate Bruxelles (International Taste & Quality Institute ITQI, www.itqi.com): Dulceața de Afine Ecologice, Dulceața de Cătină și Dulceața de Prune cu Migdale Dulci.
– Noiembrie 2012 – compania este certificata conform standardelor ISO 9001:2008 – sistemul de management al calităţii – și ISO 22000:2005 – sistemul de management al siguranței alimentului.
2013
– Aprilie 2013 – Monde Selection Internatio­nal Institute for Quality Selection atribuie me­da­lii tuturor produselor trimise spre analiză. Astfel, dulceaţa Topoloveana din căpșune şi dulceaţa Topoloveana din topinambur au pri­mit, fiecare, medalia de argint, iar dulceaţa Topoloveana de mure a primit medalia de bronz.
– Aprilie 2013 – ITQI (International Taste & Quality Institute Bruxelles, www.itqi.com) acordă Magiunului de prune Topoloveni distincția ”Superior Taste Award 2013 with 2 Golden Stars”.
Misiunea companiei
Dorim să oferim consumatorilor produse alimentare integral naturale, fără zahăr, fără conservanţi, fără aditivi alimentari, din respect pentru tradiția gastronomică românească și pentru sănătate
Valorile noastre
Sănătatea umană este o valoare supremă, pe care trebuie să o respectăm în beneficiul calității produselor noastre.
Alimentele trebuie să fie ”medicamente”, care să ne sporească nivelului calității vieții.
Există o mare diferență între ”a mânca” și ”a ne hrăni”, de aceea inovăm în permanență pentru a oferi consumatorilor doar alimente funcționale, necesare menținerii sănătății umane.
Produsele noastre pot fi consumate de către toate categoriile de consumatori – de la vârsta de 6 luni (când începe diversificarea alimentației) până la persoanele vârstnice și cele cărora le este interzis consumul de zahăr sau sare (cu acordul medicului curant)
PRODUSELE OBŢINUTE LA FABRICA DE MAGIUN TOPOLOVENI
Tipuri: Magiun din prune Topoloveni; Dulcețuri Topoloveana din fructe, legume și petale de flori (afine ecologice, caise, căpșune, cătină, cireșe negre, coacăze, flori de salcâm, gutui, mure, nuci verzi, mure, prune cu migdale dulci, topinambur, vișine), fără zahăr adăugat, fără aditivi și fără conservanți; Zacuscă Topoloveana de legume fără aditivi, fără conservanți.
Ingrediente: fructe și legume proaspete românești, netratate chimic, unele provenind din culturi atestate ecologice.
Metoda de preparare: tradițională, atestată documentar din 1914; pentru a păstra calitățile nutritive ale fructelor / legumelor proaspete, produsele de Topoloveni sunt preparate în sistem bain–marie (încălzire indirectă), în cazane cu pereți dubli, prin care circulă abur tehnologic.
0 (zero) aditivi / conservanți: conservele de Topoloveni nu conțin niciun aditiv sau agent de conservare, metoda de preparare fiind cea care le asigură neperisabilitatea.
0 (zero)  zahăr adăugat: Magiunul de Topoloveni nu are nevoie de zahăr adăugat, conținând zaharurile naturale ale prunelor .
În dulcețurile Topoloveana fara zahăr adăugat și fără conservanți, fructele își păstrează integrală pulpa, iar siropul natural de măr înlocuiește zahărul din dulceața obișnuită.
Produsele nu conţin gluten.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*