Publicitate în derulare

1 / 7
Avenue Hotels
2 / 7
Havana
3 / 7
Corteva
1 / 4
Jameson
2 / 4
Avincis
3 / 4
VIN LA MUNTE
4 / 4
ADMITERE USAMVB

Oxygen Events – “Vara IMM-urilor”

“Vara IMM-urilor”

 

Oxygen Events organizează pe 9 & 10 iulie 2015, împreună cu Asociaţia Românā a Bāncilor şi Ministerul Energiei, IMM-urilor şi Mediului de Afaceri, “Vara IMM-urilor”, un nou proiect care cuprinde 2 evenimente: ediţia a 5-a a Conferinţei “SOS: IMM-urile” şi a 2-a ediţie a workshop-urilor educaţionale “Educaţie pentru mâine, Educaţie pentru Business”, ambele evenimente dedicate antreprenorilor. Cele doua evenimente fac parte din seria de evenimente educaţionale ”ROMÂNIA, ÎNCOTRO?”, produs al brandului Oxygen Events, supplier de banking&financial lifelong learning.

Un  eveniment  unic  în  România:  “Vara  IMM-urilor”  este  o  întâlnire  interactivā  între Antreprenori, Autorităţi, Finanţatori şi Consultanţi care se axeazā pe două teme principale:  ursele de finanţare împreunā cu instrumentele financiare dezvoltate pentru sprijinirea activitāţii IMM şi educaţia pentru business. Cele două zile ale evenimentului construite pe un maxim impact cuprind dezbateri, ateliere de lucru şi focus-grupuri dedicate mai multor subiecte – creditare, produse inovative, resurse umane, competitivitate şi productivitate, leadership, dezvoltarea afacerilor, în care antreprenorii vor afla informaţii noi şi valoroase pentru afacerile lor şi vor putea exprima, totodată, punctele lor de vedere.

Evenimentul va fi deschis de Ministrul Energiei, IMM-urilor şi Mediului de Afaceri, domnul *Andrei Dominic GEREA şi Anca IONESCU, Secretar de stat la Ministerul Energiei, IMM-urilor şi Mediului de Afaceri, care vor analiza realitățile antreprenoriale românești şi oportunităţile actuale de finanţare ale IMM-urilor împreună cu Laurenţiu Gabriel MITRACHE,

Vicepreşedinte al Consiliului Director al ARB & Preşedinte executiv Bank Leumi, Mihai BOGZA, Preşedinte Consiliul de Administrație Bancpost şi alţi invitaţi din top managementul bancar şi de afaceri românesc.

IMM-urile s-au dovedit a fi fundaţia dezvoltārii unei economii sānātoase şi dinamice. Uniunea Europeanā recunoaşte acest fapt şi, în consecinţā, a ales sā aloce resurse importante pentru încurajarea inovārii la nivelul IMM-urilor.

România, membrā a Uniunii Europene, şi a aliniat politicile publice în domeniul IMM la aceastā realitate şi a dezvoltat instrumente financiare şi programe finanţate din fonduri structurale şi de coeziune menite sā încurajeze inovaţia în intreprinderile mici şi mijlocii.

VARA IMM-urilor,  mapa 2

Radu Grațian Ghețea, Președintele CEC Bank afirmā cā “finanţarea IMM-urilor, agriculturii și autorităților administrațiilor publice locale reprezintă principala preocupare a CEC Bank. Prin oferta de produse și servicii de calitate, avantajoase și flexibile, CEC Bank își reafirmă permanent implicarea activă în susținerea antreprenoriatului românesc, ca parte determinantă în dezvoltarea economică a țării”. Şi Bursa de Valori București trebuie sā devină sursā realā de finanțare a companiilor. Bogdan Mugescu, Business Development Specialist, de la BVB, afirmā: credem cu tărie în potențialul economiei româneşti. Pentru o piață de capital eficientā trebuie sā funcționeze corect toate instituțiile. Platforma AeRO este un instrument financiar creat de BVB care permite un acces facil la finanțare pentru companiile aflate într-un stadiu incipient al dezvoltării lor, cum ar fi imm-urile și start-up-urile. Aceste companii au nevoie de finanțare cuprinse între câteva sute de mii şi câteva milioane de euro, iar în România tocmai acest segment este în prezent neacoperit.

Întreprinderile mici şi mijlocii reprezintă coloana vertebrală a economiei româneşti. Situaţia lor este extrem de importantă, pentru că influenţează în mare parte consumul, principalul motor al economiei româneşti. Evoluţia financiară a IMM-urilor, perspectivele, potenţialul de business, provocările pe care firmele le întâmpină, de la cele de ordin fiscal (taxe, impozite), la dificultăţile de finanţare (accesul la creditare si plăţi) şi cele de afaceri (blocaj financiar, insolvenţe, falimente) sunt monitorizate activ de KeysFin care va analiza trendurile IMM-urilor din ultimii ani într-un Barometru real al economiei Româneşti iar concluziile acestui studiu vor fi prezentate in cadul evenimentului de cātre Roxana Nica, Managing Partner KeysFin, care subliniazā cā “analiza mediului de afaceri este importantă şi relevantă pentru orice investitor, pentru că îi oferă şansa de a anticipa riscurile şi oportunităţile pentru dezvoltarea unei afaceri de succes”.

Consultanța şi outsourcing-ul de servicii specializate reprezintā o oportunitate extraordinarā pentru companiile mici şi mijlocii care doresc sā işi optimizeze afacerea. “Consultanţa poate reprezenta reţeta potrivitā pentru orice companie,fie cā vorbim de startup, de o afacere maturā sau de o companie care se confruntā cu probleme specifice de piaţā. Valoarea adāugatā a acestor servicii poate fi evaluatā foarte ușor prin rezultatele pe care le genereazā: creşterea vânzărilor, eficientizare de costuri, îmbunătățirea performanțelor echipei, dezvoltarea modelului de business cu toate elementele componente, sau orice alte cerinţe specifice fiecārui client“ considerā Andreea Lupea, Managing Partner Retail House, care mai adaugā cā “un bun consultant este un partener deschis şi flexibil în relaţia cu clientul pentru a adăuga plus valoare afacerii acestuia pe termen lung“.

De aceea, Ziua a doua, Educaţie pentru Mâine, Educaţie pentru Business, construitā pe seminarii interactive, este dedicatā exclusiv antreprenorilor, atât celor cu experienţā, cât şi celor aflaţi la început de drum. Ion Antonescu, proprietarul Hotelului Marshal Garden, gazda evenimentului, Sorin Matei, partener Expense Reduction Analysts, Radu Limpede, Managing Partner EU Advisory, Graţiela Iordache, Andreea Lupea, Managing Partner Retail House, Adela Grigoriu, Director Dezvoltare CO-Factor, Gabriel Chicioreanu, President 4Career, Leonard Rizoiu, Managing Director LeoHR, Sergiu Neguţ, Business Angel, toţi antreprenori şi profesionişti cu experienţā, vor împārtāşi în workshop-uri interactive: noi tendinţe sau strategii eficiente de business, managementul performanţei, formule pentru finanţāri, instrumente de cunoaştere a clientului de business, accesare fonduri europene, cele mai bune cāi de recrutare personal calificat, talentat şi dedicat.

Aceste două evenimente sunt chiar recomandate pentru antreprenori!

300x250.2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Previous post Editura Herald – Palmierul Deborei de Moise Cordovero
Next post Lidl – Săptămâna Mediteraneană