Publicitate în derulare

1 / 7
Avenue Hotels
2 / 7
Havana
3 / 7
Corteva
1 / 4
Jameson
2 / 4
Avincis
3 / 4
VIN LA MUNTE
4 / 4
ADMITERE USAMVB

Un secret bine păzit: ÎN LABORATOARELE DOMENIILOR ANASTASIA

SE COACE O NOUĂ ETICHETĂ

Se aduc modificări și la forma sticlei
Am aflat! Am aflat, printre primii! Se pregăteşte ceva! Mai ales, da, pentru noi, se pregăteşte ceva.  Ni se pregăteşte ceva, cu alte cuvinte! Pentru publicul avizat şi neavizat deopotrivă, dar şi pentru degustătorii de lucruri bune, deopotrivă. Şi nu în cele din urmă pentru oamenii de rând, căci buhul produsului trebuie să se ducă, sigur, până la urmă, şi la oamenii de rând, şi ei trebuie nărăviţi la lucruri bune.

DOMENIILOR-ANASTASIA-1

La Strejnic de Prahova, lângă Ploieşti, se coace ceva. Interpelate, autorităţile au refuzat să vorbească.
S-au încurcat în explicaţii, din care rezultă clar că voiau să disimuleze cumva. Probabil patronii sunt cei care au dorit să păstreze, pe cât se poate, secretul şi să nu iasă pe piaţă înainte de se decide cu totul.

Explorări şi prospecţii

La etajul de marketing se fac explorări. Noile prospecţii se referă la etichetă, căci s-au făcut mai multe rânduri de etichete. Şi acum oamenii se codesc pe care formulă să o aleagă.
Tot noutăţi se întâmplă şi în ce priveşte silueta sticlei.
Se doreşte, cu orice preţ, o reîmprospătare a formei pe care s-o aibă sticla.
Producătorii trebuie să se hotărască din scurt fiindcă sărbătorile bat la uşă. Şi vor trebuie să iasă cu un nou lot de oferte pentru consumatorii care abia aşteaptă să vadă ce surprize li se rezervă.

RETROSPECTIVA ANULUI 2015

DOMENIILOR-ANASTASIA-2

În ţara vecină şi prietenă, Ungaria, la Budapesta, avut loc, în debutul acestui an ( 27 februarie – 1 martie 2015), Târgul International de Turism.
Cea de-a treizeci şi opta ediţie a Târgului Internațional de Turism de la Budapesta a avut peste trei sute  de expozanți din treizeci de țări. Ţara noastră, România, a avut, de această dată, statutul de invitat de onoare al târgului și s-a prezentat cu un stand de treizeci şi şapte de firme.
Organizatorul standului României a fost domnul Simion Giurcă, șeful Biroului de Informare și Promovare Turistică de la Viena.
Printre firmele româneşti s-a aflat şi DOMENIILE ANASTASIA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Previous post Premiul presei: STRĂBUN DE AUR
Next post O INVESTITIE DE 5 MILIOANE DE EURO DE NIVEL NATIONAL SI EUROPEAN