Prolectus
AVINCIS este continuarea unei povești de familie, cu pasiune pentru vinuri care a început încă din anul 1927 și s-a transmis din generație în generație. Astăzi, domeniul VILA DOBRUŞA, care ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) anunta pe cei care vor dori sa inscrie ca pana pe 31 ianuarie 2018 inclusiv, se transmit cererile de plată a ajutorului pentru cantităţile ...
Citește mai mult
MALTA TRAVEL2MALTA TRAVEL Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

PERONI NASTRO AZZURRO LANSEAZĂ PICCOLA ÎN ROMÂNIA

PICCOLA – “SIMBOLUL UNUI STIL DE VIATA RAFINAT SI EFERVERSCENT”

nufarm.ro

Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiană si numărul unu în lume, a declarat de curand lansarea sticlei Piccola. Acestia au mentionat ca este una dintre cele mai importante creatii ale brandului de pe piața din România din ultimii ani. Sticla de 250 ml prezinta un design elegant, in care calitatea ocupa locul intai si care-ți ofera o seara perfecta alaturi de prietenii tai dragi in stil italian.

Peroni-Piccola-614x410

PERONI NASTRO AZZURRO – noua sticla PICCOLA

După ce bucurestenii au aflat despre sticla Piccola, creata in cadrul proiectului Casa di Peroni, un loc care a adus sub acelasi acoperis dorintele artistice si stilul unic italian, in anul 2016, Peroni promite sa recreeze lumea berii, in urma lansarii Piccola in toata Romania.

După mai bine de 10 ani de la lansarea în România, a venit momentul să ducem mai departe promisiunea făcută consumatorilor, de a le oferi nu doar o bere, ci simbolul unui stil de viață rafinat şi efervescent. Succesul de care noua sticlă s-a bucurat în cadrul proiectului Casa di Peroni ne-a confirmat că lansarea Piccola este un pas curajos, dar firesc, în evoluția brandului pe piața din România, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, cu privire la lanseara sticlei Piccola.

Peroni Piccola se afla deja in toate orasele importante din tara, urmând ca în aceasta perioada iunie – august să poata fi cumparata din magazine şi marile retail-uri si va aparea ca un multipack promoțional de 4 sticle.

 

Alte aritcole despre bere:

 http://beeruniversity.ro/2016/04/09/romanii-iubesc-berea/
http://beeruniversity.ro/2016/04/07/despre-piata-berii-in-2015/
http://beeruniversity.ro/2016/04/06/80-de-litri-pe-cap-de-locuitor-consumul-de-bere-a-crescut-cu-65-in-volum-fata-de-2014/
http://beeruniversity.ro/2016/02/18/noi-sortimente-de-bere-de-la-bavarom/
http://beeruniversity.ro/2016/02/14/magical-ingredients/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*