FERMIERI! Acum doua zile au fost autorizate alte plati, pentru crescatorii de animale! Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a anunta ca, timp de 4 zile vor trimite ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
FERMIERI! Acum doua zile au fost autorizate alte plati, pentru crescatorii de animale! Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a anunta ca, timp de 4 zile vor trimite ...
Citește mai mult
AVINCIS
Ce aduce in plus Marketing Automation si care sunt miturile din jurul acestui proces Stii de ce tot mai multi marketeri aleg sa aplice solutia de automatizare de marketing in ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Ce înseamnă două decenii de METRO Cash & Carry în România

nufarm.ro

METRO Cash & Carry România sărbătorește în acest an, în luna octombrie, 20 ani de la deschiderea oficială a primului magazin în România. Începută în 1996, odată cu deschiderea primului magazin, povestea METRO în România se desfășoară prin prezenţa celor 30 magazine, cei 190.000 metri pătrați dedicați vânzării, cei apprx. 800.000 clienți profesionişti, precum și prin susținerea permanentă acordată comerțului din Romania.

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare  cash&carry, singura formă de comerț en-gros de pe piață. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 30 de magazine, prin lansarea unor tendințe cu rol crucial în modelarea dezvoltării industriei comerţului cu ridicata şi care au influențat major piața locală de comerț: gama largă şi disponibilitatea ridicată a produselor, precum şi dezvoltarea rapidă a unui sistem logistic şi de gestionare a mărfurilor de înaltă performanţă.

„Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry în România reprezintă atât un motiv de sărbătoare, cât și o ambiție pentru viitor. Ne-am propus să păstrăm rezultatele bune obținute până acum și să rămânem partenerul de încredere al clienților noștri profesioniști, precum și al antreprenorilor români. Mai mult, folosim această ocazie pentru a le mulţumi clienţilor, angajaţilor, furnizorilor şi partenerilor noştri şi pentru a ne consolida relaţiile, succesul înregistrat în cei 20 de ani datorându-li-se acestora.”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO România.

metropk

Metro Cash&Carry

20 de ani de inovații METRO Cash & Carry în România.

În 2006, METRO Cash & Carry România a organizat prima ediție METRO Expo, un eveniment dedicat exclusiv clienților, partenerilor precum și soluțiilor și produselor disponibile doar în rețeaua METRO. Pe parcursul celor 4 ediții organizate până în prezent (2006, 2008, 2012, 2015) au fost implicați peste 1.200 parteneri de afaceri, aproximativ 1.500 angajați METRO și cei 150.000 vizitatori.

De asemenea, METRO a susținut dezvoltarea afacerilor locale din domeniul HoReCa prin lansarea primului program de pregătire și formare continuă în cadrul Academiei de Gastronomie METRO, cât și prin competiții dedicate personalului specializat. Lansată în 2008, sub numele de Centrul de Competență în Gastronomie, Academia de Gastronomie METRO a reușit să pregătească peste 7.500 de cursanți, provenind de la peste 1.500 clienți profesionişti METRO, prin intermediul celor 100 tipuri de cursuri disponibile.

Mai mult, toți clienții profesioniști ai companiei, din domeniul comerțului, beneficiază în mod direct de susținerea și expertiza companiei din acest punct de vedere. Astfel, în 2012, a fost lansat în România primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, LaDoiPași, prin care METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfăşurării parteneriatului. Rețeaua LaDoiPași cuprinde acum apprx. 430 magazine, disponibile în toate cele 40 județe ale României.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Preluat de pe: http://www.retail-fmcg.ro/

Alte articole pe aceeasi tema:
http://topbrands.com.ro/stiri-din-retail-profi-are-oficial-442-de-magazine/
http://topbrands.com.ro/serviciul-de-trasnport-frigorific-intampina-dificultati-in-materie-de-supply-chain/

http://topbrands.com.ro/stiri-din-retail-metro-group-este-oficial-rupt-in-doua-firme/

http://topbrands.com.ro/noul-ceo-al-metro-cashcarry-romania-roland-ruffing/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*