pioneer ;"
Timișoara, în curând Capitală Europeană a Culturii, va găzdui în acest an o ediție specială a Salonului Internațional de Vinuri VINVEST. Ajuns la cea de-a XVI-a ediție, VINVEST 2019 aduce ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Desi la momentul prezent fermierii au primit fonduri nerambursabile (de la statul roman sau fonduri europene) in valoare de 1,75 miliarde euro, inca mai raman 130 de mii de fermieri ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti FGCR
corteva

Cele mai cunoscute mărci de carne ONLINE

nufarm.ro

ZeList Monitor si fbMonitor, doua platforme de monitorizare si analiza controlate de TreeWorks, au eliberat pe website ul o lista cu cele mai vizibile mărci de carne, din mediul online, aferent lunii trecute din 2018.

Aceasta lista este impartita in mai multe divizii, iar noi le-am asezat aici pe cele mai importante dintre ele. Informatiile despre mărcile de carne, inclusiv imaginile cu topul lor, le-am scris mai jos:

Indicatori:

Top expresii este defalcarea pe brandurile care au fost alese pentru analiza, pe categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost facute aceste date si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (realizat individual).

Facebook top players este defalcarea paginilor de brand analizate pe partea de Facebook Activity pe fiecare categorie. Au fost studiate din punctul de vedere a doua indicatoare:

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este la fel cu indicatorul People Talking About This din Facebook si priveste numarul de utilizatori unici care au interactionat cu pagina sau cu un story:

  • au dat like la pagina,
  • au postat de wall-ul paginii,
  • au dat like la o postare,
  • au comentat la o postare,
  • au dat share la o postare,
  • au raspuns la o intrebare,
  • au raspuns la o invitatie la un eveniment,
  • au mentionat pagina intr-o postare,
  • au tag-uit pagina intr-o poza,
  • au dat check-in intr-o locatie,
  • au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,
  • au dat like la o oferta disponibila pentru check-in.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*