Publicitate în derulare

1 / 7
Avenue Hotels
2 / 7
Havana
3 / 7
Corteva
1 / 4
Jameson
2 / 4
Avincis
3 / 4
VIN LA MUNTE
4 / 4
ADMITERE USAMVB

Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri – „Tehnologii si procese moderne in industria vitivinicola“

Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri invita 14 manageri la misiunea economica Tehnologii si procese moderne in industria vitivinicola, din Bavaria

 

Invitatie la misiunea economica „Tehnologii si procese moderne in industria vitivinicola“, ce va fi organizata in Bavaria, in perioada 29 noiembrie – 4 decembrie 2015, de catre Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri – FNTM impreuna cu partenerul em&s din Germania.

Misiunea se desfasoara in cadrul Programului Bayern – Fit for Partnership”, sustinut de Ministerul pentru Economie, Infrastructura, Transport si Tehnologie din landul Bavaria, prin Bayern International.

Delegatia romana va avea in componenta sa 14 persoane de conducere din companii din industria vinului, inclusiv importatori si distribuitori de masini si echipamente specifice domeniului vitivinicol.
Locurile fiind limitate, sunteti rugati sa aplicati cat mai curand, deoarece selectia se va realiza, de catre Ministerul pentru Economie din landul Bavaria, pe principiul primul venit – primul servit.
Programul orientativ al delegatiei si formularul de aplicare pot fi consultate prin accesarea urmatoarelor linkuri:

1. PROGRAM ORIENTATIV

2. FORMULAR DE APLICARE

vigneti_azienda_malgra

Forumalul de aplicare trebuie trimis si completat cu datele companiei, problemele si nevoile Dvs, intentiile de dezvoltare si investitiile previzionate, la info@fntm.ro.

Puteti sa sunati si la urmatorul numar 0728 170 600, pentru a confirma intentia dumneavoastra de participare.
In cadrul delegatiei vor fi organizate vizite la companii bavareze, intalniri cu furnizori de instalatii si echipamente pentru vinificatie, containere si rezervoare, tehnologii de curatare, de umplere si etansare, tehnologii de etichetare si ambalare, analiza si controlul reziduurilor, echipamente, masini si utilaje agricole pentru viticultura, consultanta, certificare, sisteme de management al calitatii si mediului din industria vitivinicola din Bavaria.
Această actiune are rolul de a sustine si a promova cooperarea economica dintre Romania si Germania, de a facilita transferul de know-how si accesul la produse si tehnologii moderne din Bavaria.
In cazul taxei de participare, costul acestei misiuni economice este de 2500 RON si include: transport Bucuresti – München dus-intors prin compania aeriana Tarom, vizite la companii si organizare de mese rotunde cu intreprinzatori germani, traducere, cazare in regim single, masa si asigurare de sanatate in Germania.

Evaluarea aplicatiilor va fi realizata de catre Ministerul pentru Economie, Infrastructură, Transport si Tehnologie din landul Bavaria, care va selecta cei 14 participanti care vor reprezenta Romania.
Participantilor selectati in urma evaluarii aplicatiilor li se vor transmite programul si detalii cu privire la desfasurarea misiunii economice in perioada urmatoare.

Impresii de la participanti

Misiunea economica Utilaje si tehnologii moderne pentru Agricultura, 2014

Vasile Bunduc – Director General Avicola Lumina, Constanta
“Mi s-a parut  interesanta preocuparea Ministerul pentru Economie, Infrastructură, Transport și Tehnologie din Landul Bavaria de a promova si sustine activitatea atat a companiilor mici in care activeaza membrii familiei, cat si acele companii care s-au dezvoltat si in prezent activeaza  si pe alte continente. Romania este o buna piata de desfacere pentru producatorii de echipamente agricole si zootehnice, iar noi pentru a putea fi competitivi avem nevoie de tehnologie moderna. Organizarea acestei misiuni, atat din partea FNTM cat si din partea Bayern International a fost impecabila. FELICITARI!”

Mihnea Poptelecan – Administrator Ecovert, Blaj, Alba
“As vrea sa multumesc celor de la FNTM din Romania pentru oportunitatea de a vizita partea de sud a Germaniei. Toata vizita a fost foarte bine organizata, managerii din companiile pe care le-am vizitat au avut disponibilitatea de a ne primi si de a ne arata munca pe care o fac, viziunea lor manageriala, gandirea si modul lor de a conduce o afacere.
Firma Stella, cu care am avut mai multe discutii pe perioada delegatiei, este vizata de noi pentru realizarea unor contracte de achizitie de uscatoare.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Previous post Magiunul de prune Topoloveni – desertul de bază la un show culinar din Oslo
Next post Simpozion în cadrul delegației Waste – to – Energy