Publicitate în derulare

1 / 7
Avenue Hotels
2 / 7
Havana
3 / 7
Corteva
1 / 4
Jameson
2 / 4
Avincis
3 / 4
VIN LA MUNTE
4 / 4
ADMITERE USAMVB

Corteva raportează rezultatele primului trimestru al anului 2023 și lanseaza previziunile pentru întregul an

  • Portofoliu diferențiat și execuție fermă care stimulează vânzările și creșterea câștigurilor în primul trimestru (T1)
  • Orientarea pentru întregul an 2023 a crescut, inclusiv achizițiile de produse biologice
  • Poziție bună pentru a genera creștere durabilă atractivă, în concordanță cu obiectivele pentru 2025

Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) („Corteva” sau „Compania”) a raportat astăzi rezultatele financiare pentru cele trei luni, încheiate la 31 martie 2023.

Rezumatul rezultatelor T1 2023
Vânzări nete Venituri din op. cont. (după impozitare) EPS
GAAP 4,88B $ 607M $ 0,84 $
vs. T1 2022 +6% +5% +6%
Vânzări organice1 EBITDAoperațional EPSoperațional
NON-GAAP 5,06B $ 1,23B $ 1,16 $
vs. T1 2022 +10% +18% +20%

Repere pentru primul trimestru al anului 2023

  • Vânzările nete, din primul trimestru al anului 2023, au crescut cu 6% față de anul precedent, cu câștiguri în ambele segmente. Vânzările organiceau crescut cu 10%, în aceeași perioadă, conduse de EMEAși America de Nord2.
  • Vânzările nete de semințe au crescut cu 7%, iar vânzările organicede semințe au crescut cu 10%. Creșterile de preț au fost conduse de executarea continuă a strategiei de preț pentru valoare a companiei și de recuperarea costurilor mai mari ale inputurilor.Scăderile de volum au fost determinate de un sezon Safrinha mai scurt, probleme de aprovizionare în America Latină și ieșirea de pe piața din Rusia.
  • Vânzările nete de produse pentru protecția plantelor au crescut cu 5%, iar vânzările organiceau crescut cu 10%, conduse de retenția valorii în EMEA. Câștigurile din prețuri au reflectat o execuție fermă, ca răspuns la inflația costurilor. Creșterile de volum, datorate lansarii continue a noilor produse, pe piață, inclusiv erbicidele EnlistTM și ArylexTM, au fost larg compensate de ieșirile produselor de pe piață și de întârzierile din America Latină și APAC, din cauza condițiilor meteorologice.
  • Venitul GAAP și rezultatul pe acțiune (EPS), din operațiuni continue, au fost de 607 milioane $, respectiv 0,84 $ / acțiune, pentru primul trimestru din 2023. EBITDAoperațional și EPS1 operațional au fost de 1,23 miliarde $, respectiv

1,16 $ / acțiune. Execuția fermă a prețului, gama de produse și acțiunile de creștere a productivității au compensat, în mare măsură, inflația și fluctuațiile valutare nefavorabile.

  • Compania a raportat o îmbunătățire a previziunilor3, pentru întregul an 2023, cu scopul de a include impactul achiziționării segmentului de produse biologice. Compania preconizează vânzări nete între 18,6 miliarde $ și 18,9 miliarde $. EBITDA1 operațional este estimat la o valoare între 3,55 miliarde $ și 3,75 miliarde $. EPSoperațional este preconizat la o valoare cuprinsă între 2,80 $ și 3,00 $ / acțiune.
T1 T1 % %
(în milioane $, cu excepția cazurilor menționate) 2023 2022 Variație Variație Organică1
Vânzări nete 4,884 $ 4,601 $ 6% 10%
America de Nord 2,202 $ 2,005 $ 10% 10%
EMEA 1,813 $ 1,582 $ 15% 25%
America Latină 552 $ 650 $ (15)% (21)%
Asia Pacific 317 $ 364 $ (13)% (4)%

1. Vânzările organice, EPS operațional și EBITDA operațional sunt măsuri non-GAAP. Pentru informații suplimentare, consultați pagina A-5. 2. America de Nord reprezintă S.U.A. și Canada. EMEA reprezintă Europa, Orientul Mijlociu și Africa. 3. Compania nu furnizează cea mai comparabilă măsură prospectivă GAAP. Pentru informații suplimentare, consultați pagina 5.

Noutăți ale companiei

Lansările de produse noi, din timpul trimestrului, consolidează valoarea inovatiilor

  • Compania a anunțat planurile pentru lansarea comercială a Optimum® GLY Canola – o nouă tehnologie brevetată, pe bază de glifosat, concepută pentru a furniza un control mai bun al buruienilor și o fereastră mai largă de aplicare a erbicidelor, comparativ cu prima generație de tehnologie pe bază de glifosat – astfel, fermierii au la dispoziție mai multe opțiuni și o mai mare flexibilitate pentru gestionarea eficientă a buruienilor.
  • Compania a anunțat și lansarea comercială a VorceedTM Enlist® Corn, care combină trei moduri de acțiune pentru protecția împotriva insectelor de la suprafața solului și trei moduri de acțiune pentru protecția împotriva insectelor din sol, incluziv tehnologia RNAi. Include, de asemenea, toleranță la patru erbicide – glifosat, glufosinat, 2,4-D și FOP – pentru a îmbunătăți gestionarea buruienilor rezistente.
  • În cele din urmă, Compania a anunțat lansarea comercială a AdaveltTM Active – un fungicid inedit, cu un nou mod de acțiune care protejează împotriva unei game largi de boli ce pot afecta randamentul culturilor. Compania a primit aprobări pentru înregistrarea produselor în Australia, Canada și Coreea de Sud și intenționează, în viitor, să furnizeze AdaveltTM Active în mai multe țări, aflându-se în așteptarea aprobărilor de la autoritățile competente.

Compania achiziționează Symborg și Stoller, două companii lider de produse biologice

  • Pe parcursul trimestrului, Compania a achiziționat Symborg, un expert în tehnologii microbiologice, cu sediul în Murcia, Spania și Stoller, una dintre cele mai mari companii independente din industria produselor biologice, având expertiză în protecția plantelor, cu sediul în Houston, Texas.
  • Aceste investiții consolidează angajamentul Companiei de a furniza fermierilor instrumente sustenabile care să le ofere opțiuni, valoare îmbunătățită și productivitate sporită.
  • Aceste achiziții, combinate cu capacitățile interne de inovare, consolidează activitatea biologică a Corteva, ca una dintre cele mai mari din lume, cu o platformă poziționată să accelereze dezvoltarea din piața de produse biologice, aflată în creștere rapidă.

Compania anunță colaborări pentru a oferi fermierilor soluții sustenabile

  • Pe parcursul trimestrului, Compania a anunțat o colaborare multianuală cu Bunge, pentru a dezvolta și comercializa noi varietăți de soia, cu un conținut proteic mai ridicat, profiluri de aminoacizi îmbunătățite și niveluri mai reduse de factori anti-nutritivi pentru industria furajelor. Pentru a îndeplini angajamentul Corteva de a livra inovare sustenabilă clienților săi, aceste produse prezintă o oportunitate a unui flux nou de valoare pentru fermieri, oferind, în același timp, producătorilor de alimente o opțiune cu valoare nutritivă mai mare, cu scopul de a reduce utilizarea de aditivi sintetici, a reduce costurile și amprenta de carbon.
  • În plus, Compania a anunțat o colaborare comercială cu Bunge și Chevron U.S.A. Inc., o filială a Chevron Corporation, pentru a introduce hibrizi de rapiță de toamna brevetați, cu scopul de a crește disponibilitatea materiilor prime oleaginoase pentru piața de biocombustibil. Ca parte dintr-un nou sistem de cultură dublă, în partea de sud a S.U.A., această inovare va livra soluții pentru fermieri, care vor crește productivitatea și veniturile per hectar, contribuind, în același timp, la extinderea pieței pentru opțiunile de combustibili cu emisii scăzute de dioxid de carbon. În plus, rapița de toamna poate deveni o cultură avand rolul a îmbunătăți sănătatea solului și a face practicile agricole și mai sustenabile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Previous post Corteva Agricience anunță prelungirea perioadei de înscriere în Programul TalentA-2023
Next post Alfabetul povestirilor cu tâlc