pioneer ;"
VINVEST, impreuna cu Asociația de Cultură și Promovarea Vinului VINVEST, va organiza in ziua de marți, pe data de 4 decembrie 2018, la ora 11.00, o conferința de presă ce pregateste ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Fermierii sau viitorii antreprenori sau orice alta persoana interesata mai are inca posibilitatea de a trasnmise proiecte pentru investitii in procesarea si marketingul  produselor agricole prin intermediul  submasurii 4.2 din Programul National ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti FGCR

Cea mai mare tranzacție din industria bunurilor de larg consum din anul acesta

nufarm.ro

Fondul de investitii KKR tocmai a cumpara de la marele Unilever brand-urile de margarină pentru 6,8 miliarde de euro, se arata intr-o postare din The Guardian.

Anuntul nuvine ca o surpriza, deoarece firma declarase ca vrea sa vanda aceste afaceri inca de la inceputul primaverii lui 2017, mai exact ramura de tartinabile, in care intra Becel si Rama. Divizia insumeaza cam 7% din toate operatiunile Unilever din lume și înseamna, pentru acestia, cam 2.300 de angajați. Mai pe scurt, vanzarea celor 2 branduri de catre Unilever reprezinta cea mai mare vanzare din industria bunurilor de larg consum din 2017.

„După o istorie îndelungată în cadrul Unilever, am decis că viitorul acestei divizii să se desfășoare în afara grupului. Acest anunț reprezintă un nou pas în strategia de a remodela portofoliul Unilever pentru o creștere viitoare”, a spus Paul Polman, CEO al Unilever.

KKR a acceptat tranzactia în urma scaderii consumului de margarină. De pilda, numai vanzarile sus-mentionatelor branduri de margarina pe piata din Anglia au inregistrat scaderi cu 12% în 2016, pe cand cel de unt a avut o crestere importanta de 2%, conform informatiilor Kantar Worldpanel.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*