pioneer ;"
DE TOAMNĂ, PRIN VIE ȘI CRAMĂ, TURISM VITICOL LA OSTROV 🙂 Octombrie și noiembrie sunt lunile ideale pentru degustare. Sau așa ni se par. Cel puțin dintr-un sigur motiv. Vinul e ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a anuntat printr-un comunicat de presa ca in intervalul 11 -15 octombrie 2018, va trimite sumele de bani care se cuvin, de drept, fermierilor ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti FGCR

Afacerile au explodat la Agricola

nufarm.ro

Compania Agricola a terminat anul 2017 cu o cifră totală de afaceri ce depaseste 683 milioane de lei, cu 5,31% mai mare in comparatie cu anul trecut. In privinta tuturor tipurilor de produse de la Agricola au fost inregistrate majorari în 2017.

Comercializarea de carne de pasăre ale firmei din Bacău au avut un total în volum, în 2017, de 42.110 tone, adica cu 2% mai mare in raport cu anul 2016 și cu 6,2% în valoare, în ciuda unei mici creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri facuta public de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 se situeaza cam pe la 401,324 mil. lei, in raport de 387,002 milioane lei în 2016.

„Performanţa economică a companiei a fost în anul 2017 rezultatul unei execuții bune în operațional, cu creșteri în vânzarea produselor diferențiatoare (Puiul Fericit) și a produselor cu valoare adăugată mai mare, iar menținerea prețurilor principalelor resurse la niveluri rezonabile a ajutat la rândul său.

Toate acestea au condus la o ușoară apreciere a prețului mediu la produsele noastre. Vânzările Agricola de carne de pui au crescut așadar și ca volume, dar în special prin creșterea ponderii produselor cu valoare adăugată mare susținute de un brand puternic și campanii de promovare inspirate”, a declarat Grigore Horoi, președintele AGRICOLA.

La capitolul mezeluri (salamurile crud-uscate şi preparatele fiert-afumate obţinute la Salbac SA), vânzările au ajuns pe la 124,843 mil. lei, respectiv cu 2,55% mai mare fata de 2016 (creșterea reală ar fi de 10,51%, dacă se iau în calcul, începând cu iunie 2016, efectele aplicării Legii 321, prin care off-urile de vânzări se exclud din cifra de afaceri începând cu acea dată). Asa ca, salamurile crud-uscate care au fost puse pe rafturi au avut in 2017 o majorare valorică a vânzărilor de 9,13%, respectiv o creștere de 6% în volume. Mancarurile fiert-afumate au avut si ele majorari cu 20,5%, adica 15% în volum.

Europrod SA este una dintre firmele care vand semipreparate şi produse tip ready-meal, iar aceasta a anuntat ca a avut un avans de cam 21% al afacerilor, alaturi de o majorare a volumelor comercializate de 15%.

„Creștem sistematic această categorie, motiv pentru care anul acesta vom face o investiție ce depășește 4 milioane euro într-o nouă linie de producție”, a precizat președintele Agricola.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*