pioneer ;"
DE TOAMNĂ, PRIN VIE ȘI CRAMĂ, TURISM VITICOL LA OSTROV 🙂 Octombrie și noiembrie sunt lunile ideale pentru degustare. Sau așa ni se par. Cel puțin dintr-un sigur motiv. Vinul e ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a anuntat printr-un comunicat de presa ca in intervalul 11 -15 octombrie 2018, va trimite sumele de bani care se cuvin, de drept, fermierilor ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti FGCR

ASCENSIUNEA BRANDULUI ANASTASIA

nufarm.ro

TOTUL A ÎNCEPUT ÎN 2014

ASCENSIUNEA BRANDULUI ANASTASIA

Cum am putea termina articolul nostru despre Anastisia, daca nu cu o prezentare a istoriei “Anastasiei” si despre succesul foarte mare al cramei…(primul articol click aici).

Totul, cum spuneam, a început în 2014: de atunci datează, la ANASTASIA, obiceiul ascensiunii: și ne referim la momentul când noul sortiment de vin gama Premium – Merlot Rose 2013, a primit două medalii de argint, una la Concursul International de Vinuri Bucuresti si una la VINVEST Timisoara. 

Dar și la capitolul însoțiri de vinuri, demersul ANASTASIA a dat roade: ar trebui menționat că, în gama Coupage, avem 2 vinuri premiate: Merlot & Cabernet Sauvignon 2013 – medalie de aur în 2015 la concursul Vârșeț/Varsac  din Serbia și medalie de argint la “STRUGURELE DE AUR”.

Succesul naște succes: așa se face că un al doilea vin premiat – și apreciat- din gama Coupage este Feteasca Neagră & Cabernet Sauvignon 2014, care a obținut două medalii de aur, ambele în 2015: una la Concursul National “BACHUS” și încă o medalie la Concursul Vârșeț (Varsac) Serbia. 

În 2016, Marea medalie de aur pentru Coupage Merlot & Cabernet Sauvignon la același Concurs de la Vârșeț, Serbia.

Chiar domnul Constantin Marin spunea asta: De observat că firea tare e Cabernet Sauvignon. El este în stare să se combine cu Merlot – sau cu Fetească Neagră.

Merlot cu Fetească Neagră nu prea se susține, fiind o mai slabă combinație.

Avem nevoie de cel puțin un caracter tare, ca al Cabernet Sauvigon-ului, ca vinurile să prezinte, într-adevăr, caracter.

Câteva cuvinte se cer spuse și despre evenimentul de la Vârșeț: este un concurs important de vinuri, care se desfășoară foarte aproape de granița românească ( aproximativ 80 kilometri de la Timișoara, în Banatul de Sud).

Deoarece este un oraș de peste 40.000 locuitori, se găsesc destui vizitatori pentru un Festival al Vinului, Vârșeț fiind și un oraș cu tradiție în istoria vinului/din Voivodina este al doilea oraș ca mărime.

Cum aparține Banatului, românii se simt ca acasă – iar medaliile vinului, care se bat la Vârșeț, prind din ce în ce mai multă greutate. Practic, este al doilea festival românesc din Banat, după VINVEST.

Am făcut acest mic excurs pentru a argumenta cât de prețioase sunt aceste medalii. Și ele sunt în buzunarul firmei DOMENIILE ANASTASIA.

  • Citat 1:

Succesul naște succes: așa se face că un al doilea vin premiat – și apreciat- din gama Coupage este Feteasca Neagră & Cabernet Sauvignon 2014, care a obținut două medalii de aur, ambele în 2015: una la Concursul National “BACHUS” și încă o medalie la Concursul Vârșeț (Varsac) Serbia.

  • Citat 2:

…Vitrinele sunt două.

Le-am fotografiat, ca să rămână momentul imortalizat. Și nu sunt puține deloc, căci bibliotecile din lemn masiv sunt înțesate de ele. Printre cele mai recente, cele de la Vârsac/Vârșeț.

Palmaresul DOMENIILOR ANASTASIA în ultimii patru ani pare impresionant.

  • Citat 3:

…Brandul Parascheva, se trage de la a doua fiică a familiei Marin, în vârstă de mai puțin zece ani, surioară a Anastasiei.

Dar brandul, ca și sora mai mică a Anastasiei, nu așteaptă decât să crească și să se înalțe, asemeni surorii mai mari.

Să sperăm că o va ajunge și o va și depăși. Concurența – între branduri și între surori – nu poate să fie decât benefică

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*