Havana Club Romania
corteva
La această oră, Malta se află în așteptarea turiștilor români. Și românii se întreabă: de ce să mergem mai departe de Europa, de ce să plătim mai mulți bani, atunci ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Secetă în toată România! Prăpăd în sectorul agricol. Fermierii și ciobanii o duc rău. Din acest motiv, aceștia au solicitat ministrului Agriculturii, Adrian Oros ajutor financiar. Printr-o scrisoare deschisă, Asociația ...
Citește mai mult
MALTA TRAVEL
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Un nou brand ia cu asalt piața: AGRII

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Pe 6 decembrie 2019, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel a avut loc evenimentul de lansare pe piață a noului brand pentru companiile Comfert și Redoxim: Agrii România.

În urmă cu patru ani, grupul Origin Enterprises PLC a investit în România în două companii în care a crezut cu tărie, Comfert și Redoxim, două modele sănătoase de business, care de-a lungul anilor și-au păstrat promisiunile față de fermieri, investitori și parteneri.

Prin alinierea companiilor Comfert și Redoxim, la brandul Agrii, ei propun o abordare unitară pentru fermieri, parteneri, clienți, concentrată pe conceptul care stă la baza brandului: inteligență și inovație.

Agrii România își continuă direcțiile strategice și își asumă promovarea valorilor, cu un accent și mai profund pe integritate, parteneriat, oameni, comunitate.

Împreună cu partenerii săi, aceștia sunt numărul 1, și vor să-și păstreze acest loc, pe toate segmentele de vânzare ale pieței, prin distribuirea în toată țara prin cele 25 de puncte logistice și cele 55 de fitofarmacii proprii, și având o amprentă de peste 1.800.000 ha, în 7.000 de fermieri parteneri.

Agricultura în era digitalizării este un subiect care ne preocupă pe toți. Așa că, Agrii România, prin cele două companii Comfert și Redoxim își propune să investească și mai mult în tehnologia digital, suport pentru decizia fermierilor, dar și în producția de semințe și soluții de nutriție, în concordanță cu nevoile clienților noștri.

Agrii România își propune să aducă plus de valoare produselor și serviciilor pe care le oferă fermierilor, prin livrarea acestora la momentul optim.

Respectă parteneriatele agreate cu furnizorii și aduc alături de ei pe piața agricolă cele mai performante produse și servicii, tehnologii, pe care le testăm în loturile noastre demonstrative.

Atenția față de angajați este un aspect foarte important, fiind unul dintre pilonii fondatori ai firmei. Compania urmărește performanță și un mediu de lucru sănătos.

“Ce înseamnă pentru noi acest nou brand? ” – ne întreabă aceștia.

Și tot ei ne răspund 🙂

Înseamnă evoluție, un pas înainte alături de un Grup puternic, centrat pe valori de business sănătoase, care ne oferă avantaje competitive în piață.

Agrii este un brand deja consacrat în Marea Britanie și Polonia, iar odată cu noi, aderă și Ucraina.

Agrii, datorită semnului ”+” încorporat în logo și literele ”i”, similare între ele, simbolizează comunicare, alinierea a două companii, și mai presus de toate o relație importantă și puternică de PARTENERIAT între noi și client.

De asemenea, un element al imaginii de brand Agrii, ”i+i”, pe care-l regăsiți în materialele noastre publicitare reprezintă Agri-Intelligence, competența noastră unică, dar și un mijloc de diferențiere pe piața de agribusiness. Rezultatele noastre bazate pe cercetare și dezvoltare, diseminate de către echipa de specialiști agronomi, reprezintă un alt element definitoriu al Agri-Intelligence.

Așadar, ca furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante și sfaturi tehnice, Agrii va combina excelența și inovația cu cele mai recente cercetări, pentru a le oferi fermierilor soluții la provocările agricole de astăzi. Vom valorifica profesionalismul agronomilor noștri pentru a oferi o expertiză și un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile și profitabile.

Împreună cu dumneavoastră, clienți, furnizori, fermieri vom evolua, vom reîmprospăta segmentul de piață pe care ne aflăm, vom fi mai puternici pentru o agricultură productivă și competitivă. Agrii, inteligență și inovație!

“Agricultura sau bazele ei sunt aceleaşi. De fiecare dată, trebuie să ne întoarcem la bază ca să vedem ce putem să îmbunătăţim. Componenta de nutriţie şi sol are o pondere foarte importantă în producţie. Fermierii, de multe ori, aplică îngrăşăminte aşa cum ştiau ei, după nişte recomandări mai vechi. Genetica pe care o folosesc are alte pretenţii, mult mai ridicate şi atunci va trebui să ne adaptăm sau să îi ajutăm cu tehnologii complete pe partea aceasta. Trebuie să avem grijă de sol şi să respectăm legislaţia de mediu, pentru că este din ce în ce mai strictă (…) În ceea ce priveşte agricultura digitală, vedem că totul în jurul nostru este în schimbare şi trebuie să-i ajutăm şi pe fermieri să intre în această eră digitală. Se văd beneficiile şi pot să se ajute mai eficient de aceste resurse. Nu este uşor să-i convingem, dar acum, după trei ani de când am intrat pe acest segment, gradul de intrare pe piaţă a noilor tehnologii este mult mai mare”, a declarat Iştoc, citat de Agerpres.

Acesta a menţionat, totodată, că, prin intermediul accesării proiectului european Orizont 2020, compania şi-a propus să identifice şi să selecteze varietăţi şi soluţii destinate fermierilor.

„Noi identificăm nevoia agronomică, ce credem că trebuie îmbunătăţit, ce are nevoie fermierul şi apoi efectiv le în câmp, le testăm venim cu o recomandare către fermieri. Deja nu mai discutăm despre produse, ci despre tehnologii. Aici, totul integrat în funcţie de condiţii, de localitate, de fermă. Mergem cât mai mult personalizat, pentru că pretenţiile au crescut. Dacă înainte fermierii, acum zece ani, făceau 3-4 tone la grâu şi era o producţie bună, acum sub 6-7 tone deja se plâng că nu au obţinut ceea ce trebuie. Atunci, şi noi trebuie să venim în sprijinul lor să-i ajutăm ca soiurile să atingă potenţialul genetic. Scopul nostru nu este să devenim amelioratori, adică să producem noi sămânţă, ci să luăm de la partenerii noştri din piaţă, să testăm şi apoi, pe baza acestor testări să mergem cu cea mai bună recomandare regională către fermieri. În felul acesta, şi noi, şi fermierul sunt mulţumiţi. Pentru aceasta, la nivel de grup, am intrat şi într-un proiect european – Orizont 2020 – în care avem ca scop principal această componentă de identificare şi selectare a varietăţilor şi soluţiilor”, a declarat reprezentantul Agrii România, la o conferinţă de lansare a noii identităţi de companie.

Grupul britanic Origin Enterprises PLC a investit, în urmă cu patru ani, în companiile Comfert şi Redoxim, iar rezultatul este rebrandingul celor două nume sub titulatura Agrii România.

Potrivit datelor oficiale, la ora actuală, compania deţine, la nivel naţional, 25 de puncte logistice, 55 de fitofarmacii proprii şi are o amprentă de peste 1,8 milioane de hectare, dintre care 175.000 de hectare digitalizate. De asemenea, portofoliul cuprinde 7.000 de fermieri parteneri.

La nivel internaţional, Agrii este un brand deja consacrat în Marea Britanie şi Polonia, iar, odată cu intrarea pe piaţa din România, pe hartă apar şi afacerile derulate în Ucraina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*