pioneer ;"
JAMESON. FIUL IRLANDEZILOR De Sărbători,JAMESON  se potrivește ca o manușă. Una lichidă, bineînțeles. Căci se poate whiskey mai minunat? Cel irlandez, multiplu distilat, deci cu atât mai fin, mai nobil ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
AFIR a declarat printr-un comunicat de presa ca urmeaza sa inceapa sesiunea de primire a proiectelor de investiții în procesarea și marketingul produselor agricole pentru obținerea de produse neagricole, prin ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti FGCR

EXAMEN DE MARKETING…ALTFEL! LA INDAGRA 2018

nufarm.ro

LA STAND SE TRECE PROBA DE FOC 🙂
Confruntarea cea mai dură, se spune, nu-i așa? – că este cea cu viața reală, care e, uneori, buclucașă, diferită de ceea te învață profesorii ex-catedra, adică este…cam ca diferența între teorie și practică.

Și prima implicare practică poate fi considerată și cea de la stand. Bunăoară, chiar la un târg cum este INDAGRA, la care staff-ul profesoral de la USAMV (Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară) București.

Studentii de la Facultatea de Management se pregatesc deja pentru Examenul de marketing…altfel! la care învață să promoveze produsele românești!

AU PARTICIPAT 24 ECHIPE DE STUDENȚI
24 echipe de studenți au participat, din partea USAMV București, la final de  octombrie și început de noiembrie, la cel mai mare si important eveniment agricol din România, târgul INDAGRA, unde au ocazia de a-și promova, într-un mod cât mai inedit produsele alese la standul universității (pavilion C1- stand 10).

Examenul de marketing…altfel! este un exercitiu practic și neconvențional de susținere a inițiativelor și ideilor proprii de promovare pe piață a viitoarelor afaceri de succes din domeniul agribusiness ale studenților.

În luna decembrie, proiectele chiar se sustin public!

RIESLING SAU TĂMÂIOASĂ? O DILEMĂ ETERNĂ 🙂 DUMNEAVOASTRĂ CE PREFERAȚI?
Am fost în pavilionul C, unde a fost și domnul Florin Stănică, al standul sus-numit, din cadrul EXPODRINK.

Standul USAMVB  era amplasat între două standuri de sommelieri, un stand aparținând distileriilor, chiar în centrul pavilionului C2.

Alte asemeni stațiuni și/sau crame, asemeni celei de la PIETROASA VECHE, își purtau cu mândrie vinurile, tot acolo: de exemplu stațiunea de la Târgu-Bujor și crama de la Viișoara.

La ambele, ca și la Pietroasa/USAMVB, puteai degusta  din produsele vinarilor.

La USAMVB/PIETROASA VECHE, puteai bea din larga paletă de sortimente ce formează portofoliul lor.

Și, atunci, erai în mare dilemă, pentru că trebuia să alegi, de exemplu, între Riesling și Tămâioasă Românească.

Două soiuri foarte diferite, dar, altminteri, foarte bine realizate.

Trebuie să spunem că unii dintre studenți au fost îmbrăcați la protocol-zero:adică în costume populare, ca la mama (tata?) acasă.

Adicătelea cu ițari, cu opinci, fetele cu iie, fotă și marame, catrințe…în totului-tot, ca la o paradă națională. Așa, ca de CENTENAR! 🙂

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*