pioneer ;"
Cea de-a XVI-a ediție a Salonului Internațional de Vinuri VINVEST are loc în acest weekend la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara și va fi una specială pentru iubitorii de ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creatorsAVINCIS
Bugetul stabilit pentru programul de încurajare a consumului de fructe şi legume în şcoli din intervalul 2019/2020 au fost aprobate in urma cu cateva saptamani, pe data de 27 martie. Pentru ...
Citește mai mult
MALTA TRAVELUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti FGCR
corteva

Afacerile producătorului de iaurt Olympus merg cum nu se poate mai bine!

nufarm.ro

Producătorul de lactate Olympus România si-a depasit inca o data limitele si a reusit sa treaca, in 2018, de pragul de afaceri de 100 de milioane de euro. Desigur ca trebuie sa existe si un context al acestei cresteri, motivul principal pentru care a reusit compania sa obtina un asa record, fiind, asa cum mentioneaza si patronul, noile produse și investiții în producție. 

“În ultimii ani, am investit foarte mult în producție și în extinderea portofoliului, lucru care s-a reflectat, ulterior, și în profitabilitate. Astfel, estimările de la începutul lui 2018 ni s-au confirmat și am depășit cifra de afaceri de 100 de milioane de euro. Indicatorii au fost legați de creșterea volumului pentru produsele cu valoare adăugată, creșterea nivelului de trai, dar și de o strategie de comunicare integrată și concentrată pe nevoile brandului.

Bineînțeles că ne dorim să menținem trendul ascendent și în 2019, cu atât mai mult cu cât 2018 a fost un an bun în termeni de profitabilitate. Obiectivul nostru principal este să investim în continuare în tehnologie, pentru a asigura standardele ridicate de calitate a produselor”, a declarat pentru magazinulprogresiv.ro, Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

In 2018, firma care are o unitate de producție în Hălchiu, județul Brașov, a pompat in afacere 30 de milioane de euro pentru lansarea unor noi linii de producție pentru iaurtul grecesc Stragghisto (20 de milioane de euro) și a gamei Fresh Cheese (10 milioane de euro).

“Astfel, în contextul în care și vânzările de pe piețele internaționale influențează cifra de afaceri a companiei, estimăm că și în 2019 ne vom menține pe acest trend ascendent. Vom continua și anul acesta să inovăm prin penetrarea unor categorii noi de produse, cu obiectivul de a aborda o strategie de comunicare integrată, pe toate canalele”, a adăugat Directorul Comercial al Olympus România.

In momentul de fata, aproape jumatate din totalul productiei companiei se duce catre piețele externe, principalele vanzari avand loc in Germania, Austria, Italia, Marea Britanie, Suedia si Bulgaria. Fabrica de la Halchiu, judetul Brasov, are (in total) un teren de 35.000 mp de care dispune complet,avand o capacitate totală de colectare a laptelui de 75 de tone la fiecare 60 de minute. In aceata fabrica sunt realizate iaurturile, laptele proaspăt și UHT, brânză, precum şi smântână.

Grupul Olympus se afla pe piata noastra inca din 1999. De atunci si pana acum, grupul Olympus a investit (in total), in tara noastra, in jur de 130 de milioane de euro. Compania are un istoric impresionat, la conducerea ei aflandu-se cea de-a treia generaţie a familiei, de producători de lactate. Afacerea are sediul în Trikala, Grecia, și vinde in 43 de ţări din toată lumea. La acest moment, Olympus are in total 5 unități de producție în 3 state membre UE (Grecia, România și Bulgaria), fiecare realizand o gamă completă de lactate și sucuri naturale.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*